Tuesday, April 5, 2016

rogol gadis dara

Rogol dara!!
Kisah benar ni pnglman ku 10 thun dulu
Wktu tu aku bru 16 thn
Aku ni mmg da geram ngn sorang girl dkt umh aku.umur dlm 11/12 
Tp bdan da ble da
Dia ni sllu kt umh aku ngn adk pmpuan aku.kdg tidur kt umh.
Aku da mula geram sejak aku tertngok girl ni tidur kat sofa sambil kain dia terselak.aku tak lepas pluang nak tgk.wlu bdak lgi.tp cipap bdk ni mmg tmbam.aku terus sisip jari.tp blum sempat nk smpi destinasi.dia terjaga.tp dia mngkn tak perasan sebab aku pura2 naikan selimut dia.mlm tu aku dah stim gila.akhirnya aku twas di tangan sendiri
Satu hari.mak bapa aku pergi kenduri kahwin sedara.tinggal aku sorang kat umah.tetiba aku rasa nk main sendiri.tpi takda modal nak bgi syok.(dulu bukan senang nk dpt bahan)
Aku ke bilik adik pmpuan ku untk mncari majalah 
Yg bleh bgi stim.
Puas mncari tp tak jmpa.tiba2 aku terpandang panties kat tepi almari.aku kenal ni.ni panties kwn adk aku yg dia pkai wktu tidur kt sofa dulu.aku hidu.em.mmg blum di cuci.sedap2 mnikmati bau..ak terkjut bila dgr bnyi msej tlfon.aku cri ..rupa2 nya henset adk aku tertinggal kat almari dia.bila ku buka.mesej dari kwanya..afidah.mesej nya..'tika.sya nk tidur rmah ko mlm ni.sy gduh dgn mama..bleh?
Aku trfikir ni la pluang.terus aku blas.'ok.aku pn sorang ja di rumah.msuk je nanti.pintu tak kunci.aku mau mandi jap"
Dia pn bls ok..aku trus buka kunci pintu.aku ke blik mandi pasang paip.konon adik aku tengah mandi.di ruang tamu aku pasang vcd sundel bolong.part rogol.tak lama sms datng.sampi dah aku tika.aku blas 'msuk je.pintu tak knci.' Aku terus sembunyi kat bilik adik aku.dr celahan pintu aku lihat kelibatnya dduk di ruang tamu.aku lihat dia agak terkejut mlihat adegan vcd yg ku psang.aksi rogol brgilir2.ku lihat dia mla mngoyang2kn kaki nya smbil mlihat ke arah bhagian bilik mandi.tiba2 dia berdiri mnuju ke bilik adik ku.aku dgn cepat msuk ke bwah katil adk ku.stiba dia di blik adik ku.aku trlihat kaki nya mlintas dan berhenti.tanpa ku sangka dia mlucut sluar pendeknya berserta panties nya yg brwrna putih.aku trus kluarkn muka ku ke tepi katil dan terpndang lah aku ketebaman cipapnya yg tak berbulu .dia sdg utk mmkai bju tidurnya.aku sdh tidak tertahan trus kluar dari katil.dia yg amat trkjut terus mnutup bhgian bwah nya dgn bju.aku tidak terus mnerkam.aku pn seakan terkjut.dia terus brkata..'abg az bt pa kt sini?'smbil tngn nya mnutup cipap nya.ak pn trus trpana mlihat dirinya yg sparuh bgel.bru ak hndak mndekatinya..dia terus lari dari blik.tpi dia tersandung wayar kipas dan trus trjtuh.ak dgn pntas mndekatinya.konon utk mmbntu.dia trus mngadu kesakitn krna mka nya trkena tepi meja.aku trus mngangktnya ke bilik adk ku dan mlntangkn nya di ats katil.dia trus cba bingkas utk bgun.tp aku tekn bdannya.lalul mlut ku terus mngucup bbirnya.dan stlh rontaanya brhenti aku trus mncium cipap nya.tp tidak mudah..dia mngepit pehanya.aku jolok jri ku ke pinggangnya dan kepitnya longgar.aku dgn pantas mnyembabkn mka ku ke puki nya.mmg wangi.dia deras meronta.aku terus mngucup puki nya.smbil mmukul bdan ku dia terus mnendang ku.aku mkin dalam mngucup.kini lidah ku brmain di tepi lubng nya..aku julurkn ke dlm lidah ku sehbisnya.dan stu erangan kluar dan rontaannya brhnti.ak ulangi dan erangannya mkin kuat..ku cba msukkn jri tlnjukku.nyata otot vgina nya kuat mncengkam jri ku..aku tak tahan.ku tanggalkn sluar ku.tersbul btang ku yg keras..dia trus asyik dgn grakkn jri ku..ak mmbtulkn kddukn ku..lalu ku gntikn jri ku dgn btang ku.ku gesel2 kn di muara lubng nya.dia msih trkhayal .ak trus cba utk mmsukkn btng ku ke lubng nya.dia tersentak dan trus mngaduh smbil cba mnolak ku..ak sedaya upya untk mmsukkn btg ku.tp nyata ggal.ku lihat airmtanya mngalir.hti ku trsentap.jolakkn ku kj hntikn..ku lihat dia mnutup mka nya dgn bantal.aku trus brhenti.lalu ku pjuknya..dia diam..ak serba slh..lalu aku ambil sluar dlm nya.lalu ku pkaikn ke kki nya.dia msih diam.ktika ku cba naikkn pntiesnya ..aku jdi trpgun mlihat lubngnya yg trkngkang..kemerahan..aku usap nya tp dgn pntas dia mnendangku..akutrhnti..aku trus brbaring di tpi nya..dia mnarik pntiesnya ke atas..smbl dia cba bngun..aku halangi nya.dia diam..trus ku ramas teteknya.dia cba mnepis..aku tampar pipinya..dia trdiam dan mngesak..ku bka bju nya.mka trlihat lah bmgolan yg trtutup bra hitam.dia msih trdiam.tp ak trkjut mlihat ada 1 kesan love bite di atas gunungnya sblh kiri..aku brtnya..dia tidak mnjawap..lalu ku pgang mkanya..dia tkut..dlm trketar.dia mnjawap..ckgu azlan..aku trkjut..tp nfsu ku buat ak mlas mneruskn pertnyaan..ku tanggalkn bra nya.tngallah sluar dlm nya..ku isap puting nya..erangan nya yg lmbut mkin buat nfsu ku mngila..ku selak panties nya dr tpi..ku hisap bbir cipapnya. Kli ini dia lbih sdia..erangn dan tndak bls nya mngoyangkn bhgian pinggul nya..dan ku lihat cipapnya mla bsah..aku msukkn jri ku..sdikit2..trasa dinding selaput.ku cba jri ke dua..kli ini dia mnjerit.'.skit'..aku tidak trtahan..ku hadap btang ku ke lubng muaranya..ku kucup bbirnya...mla2 ku sorong sdikit btang ku..kli ini nmpk mdah..tp mtanya trbliak..lalu aku trus mmbenam kn btang ku..mmg indah..mmg ketat..dia yg ku kucup trus mngalir air mta smbl mnggit bbir ku..trasa cecair pnas mmbasahi btang ku..ak yg prtma mrsa dara terus mnghayun btg ku smpi trpncut..dia mngis..bila ku cbut..kluar cairan darah brserta air mni ku..dia trus mngepit pha nya..aku capai sluar dlm ku..ku lap darah di sekitar pahanya..
Aku ke blik mndi
Btang ku mlecet..slpas slesai aku brgegas ke blik..ku lhat dia sdg dduk mngepit..aku jdi ksihan..lalu ku bwa ke blik mndi utk mmbrsihkn bdannya..dia akur..slesai . Aku dukung ia ke sofa..tbuh nya yg bgel ku terokai..aku trus brtnya tntng kesan love bite..dia pn mnceritakn ..katanya ptg tdi dia ke kedai ckgu itu..ckgu tu tiada di kedainya..dia pn trus ke dlm umh ckgu nya kerana dia sdh biasa bgitu..tp dia trkjut mlihat ckgunya sdg bogel di dapur smbl mnghimpit tika.aku trkjut..ptut lh ptg tdi adiknya tika lmbat blik dr kdai..smbungnya dia trus di tngkap dan di tarik bju singletnya..
Dan love bite itu x d sedarinya..
Aku trkjut. Ku tnya' tika lawan tak?'
Dia diam.tp mnurutnya slpas tika mmjuk cikgu itu..afidah di lpaskn..
Aku jdi mrah..rsa nk tmbuk je mka ckgu tu..tp stim pla dgr..lalu aku kmbli mnikmati tubuh mungil nya..tp aku tidak mnggangu lubng nya..akhirnya kmi trtidur.dan ak trjga pda pgi..mlihat afidah tiada..
Ku lihat henset adik ku..
2 mesej
Dari afidah
'Abg fyda blik dulu
Pe yg fyda citekn smlm abg jgn bgtau sesapa.
Please.'
Aku trsenyum..
Trfikir,nmpknya ada pluang lgi ni

No comments:

Post a Comment